We vertellen u ongetwijfeld niks nieuws: klantgerichtheid is meer dan een losstaand actiepunt in een meerjarenplan of het inschakelen van één medewerker om op klachten te reageren. Nee, om klantgerichtheid écht ingang te laten vinden in uw bestuur, is een integrale aanpak nodig, waarbij meerdere puzzelstukjes op hun plaats moeten vallen.
Benieuwd hoe die puzzelstukjes in uw bestuur liggen? Wat uw sterktes en werkpunten zijn wanneer het gaat over uitdagingen op de weg naar klantgerichtheid? Doe dan de gratis quickscan: een inspirerende test om uw collega's en u aan het denken en aan het praten te zetten over klantgericht lokaal bestuur!
Met uw scores aan de slag?
Benieuwd hoe u sterkes kunt maximaliseren en werkpunten kunt verhelpen? Dan is het nieuwe boek "Over dienstbaarheid" van Tom Vandooren en Mathias Van Compernolle, boordevol inspirerende informatie en concrete cases, de ideale metgezel.
Bestel uw exemplaar op de webshop van Uitgeverij Vanden Broele.